måndag 26 april 2010

Äntligen!

Jag har nu tillbringat min morgon till att knäppa kort på alla mina kläder som jag köpt.. men nånting är säkert på tvätt och nått kanske ligger under sängen och dammar utan att jag vet om det..
Var försvann min rosa randiga tröja? ...
Men nu efter en timmer kortknäppning och redigering så kommer dom !



Jag har ingen aning varför denna blev åt sidan efter att jag vänt den?
Men det är iallafall en bild på det lilla ni kommer få se av min nya tranan klänning innan tranan..
kommer tyvärr inte ihåg hur mycket den kostade.. men typ 100kr maby?














sånna här finns det miljoner av.. man köper 3st för 20kr


















den här var den första tröjan jag köpte när jag kom hit.. och jag tror jag köpte den bara för att köpa något..
















den här är en sak av min senaste shoppingrunda. den kostade 40kr , och är faktiskt min favorit!

just nu...






















den rosa med hjärtan på köpte jag för att jag inte köpt något annat den dagen.. Och den med rosett är min andra favorit ! puss på den!


Ett så kallat fake LV linne.. i lööv ryggen på den! :D





































jag köpte båda vid samma tillfälle i början av resan.


















jag köpte två linnen , ett gulrandigt och ett rosa randigt.. och bara för att jag skulle knäppa kort så var den rosa borta. (Y)














min älskade glass t-shirt.. tror för tusan att jag ska åka tillbaka dit för att köpa fler!




















linnen linnen linnen...,

jag har ju köpt mer också! men vi tar det lite lugnt och börjar med bara topparna! :D

PUSSAAAAAAAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar