måndag 26 april 2010

Ooops


jag uppdaterade inget igår ! :o
Sorry!
Men igår så var det inget speciellt.. Jag och pappa var på beachen... och jag hade överskottsenergi? och pappa blev sur på mej för det. och jag låtsades bli ledsen . så sen försökte han säga förlåt för att han blev sur genom att köpa en massa saker och åka på marknad, lina lööööv..
köpte en skit fin gråranig tröjja med fluff armar och en rosett på ryggen.
har tyvärr ingen bild men de går att fixa!
och en grå t-shirt med en glass på (Y)

och idag har de inte vart så mycket,.
började med poolen, sen..? , och ännu mer sen, så var vi och spelade gubbgolf. Det är faktiskt lite kul när man verkligen träffar bollen..?
jaja, sen kollade vi på Legion, nån lite läskig film enligt mig , fick hjärtattack ca 3 ggr?
men den var bra!

+ en liten tanke som slog mig när jag åt räkor.. dom kommer ju från havet, tänk allt folk som kissar i havet :o
då försvann min aptit ..
hehehehe,
, PUSSPÅER!'

btw. jag har slut på bilder , så det blir nya och fräscha imorn! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar