tisdag 26 mars 2013

Polis, polis, potatisgris

Lång dag. Åkte tåg till Gävle klockan nio, gick runt på kriminaltekniska där och gjorde DNA analyser och tog fingeravtryck. Gick på nian och åt lunch och sen var det någon slags genomgång på olika mord som hänt i närheten. Såg riktiga bilder från brottsplatserna på folk som hade blivit huggna i huvudet med yxor och sådant. Hann inte riktigt se klart då våran lärare bestämde sig för att åka hem två timmar tidigare än bestämt. Lina stannade med mig då jag skulle tilltandläkaren klockan tre. Sedan gick vi på stan och myste med Engla och Julia. Köpte ett nytt skal till mobilen på glitter, får vara tillfälligt då jag behövde ett. Kom hem för någon timme sen, har så otroligt ont i huvudet så jag tror jag ska sova snart.
Puss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar