lördag 30 mars 2013

Tre dagar

I förrgår var det hönan agda, gick dit efter skolan sen kom Joel. Då gick vi hem till mig och åt middag sen åkte vi till Ljusdal. För första gången i mitt liv, haha. Det var mysigt, fick träffa hans familj sen somnade vi till Harry Potter. Nästa dag åkte vi och fiskade, var så otroligt skönt väder. Alldeles vindstilla och soligt. Så mysigt, trodde inte det skulle vara så roligt att pimpla. Åkte hem till Joel, åt grillat sen tog jag tåget till Kilafors. Lina och Julia hämtade upp mig sen åkte vi till Engla. Hade det mys tills jag däckade vid nio, kuul. Vaknade vid tolv igen när resten av tjejerna också somnat. Haha.
Imorse kom bror min och hämtade mig, nu har jag precis duschat och ska till stan med familjen.
Puss och kram!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar