onsdag 15 maj 2013

Kram

På måndagen åkte jag till Joel. Myste och kollade äntligen sista Harry Potter filmen. Skitbra ju, hur kan jag ha missat dom? Han åkte även iväg och jobbade i nån timme så jag passade på att försöka plugga lite och vara barnvakt. 

På tisdagen hände inte mycket, kom en gubbe och kollade på våran lägenhet. Hoppas någon vill ha den snart så vi kan flytta till nya lägenheten. Hihi. Annars blir det om tre månader. Kollade även på semifinal i Melodifestivalen. Mys. 

Bland allt det så pluggar, pluggar och pluggar jag. Imorse hade vi nationella prov i engelska. Fick även veta att jag fick B i muntliga. Hoppas att det gick helt okej i de andra delarna också. Nu pluggar jag till np i biologi på fredag. Och matte-np på tisdag och torsdag. Usch vad jag gruvar mig för det. 

Imorgon kommer min favoritkille hit. Mys vid mellofestivalen med b&j's. 

Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar